Reklama

piątek, 29 marca 2024, 11:59

Wizytówka online na miarę XXI wieku. Zobacz, jak powinna wyglądać firmowa strona WWW

Chociaż strony internetowe dla przedsiębiorstw to nic nowego, od kilku lat zmieniła się rola tego typu wizytówek. Wcześniej portale służyły stricte jako wizytówki. Do poinformowania Klientów o szczegółach oferty czy przedstawienia aktualnych promocji. Dziś firmowa strona WWW stanowi też sprawnie działające narzędzie sprzedaży. Aby tak się stało, musi ona spełnić kilka bardzo istotnych aspektów. O czym mowa? Jak stworzyć witrynę godną firmy XXI wieku? Odpowiedź na te oraz inne pytania znajdziesz w poniższym artykule. Miłej lektury, przedsiębiorco!

To nie horror. Zaprojektuj firmową stronę WWW, która nie będzie odstraszać!

Prawdopodobnie wielokrotnie słyszałeś już, że design strony internetowej to nie wszystko. Warto jednak podkreślić, że jeśli mówimy o wirtualnych wizytówkach przedsiębiorstwa, kwestia estetyki nie powinna schodzić na drugi plan. Zwłaszcza, że tego typu portal weźmie udział w niezwykle trudnej rywalizacji z konkurencją. Nie chcesz na starcie zniechęcać Klientów? Zadbaj o nowoczesne tworzenie stron WWW. Nie trzeba być ekspertem w branży aby wiedzieć, że witryny o przestarzałym designie w dzisiejszych czasach nie cieszą się dużą popularnością wśród partnerów biznesowych. Technologiczny postęp oraz możliwości w zakresie projektowania stron firmowych poszły tak do przodu, że siłą rzeczy musisz za nimi nadążyć. W przeciwnym wypadku portal nie spełni swojej roli. Zarówno informacyjnej oraz tym bardziej sprzedażowo-reklamowej.

 

Weryfikacja techniczna. Jak zadbać o maksymalny komfort Twoich Klientów?

Firmowe strony internetowe mogą odstraszać nie tylko fatalnym designem! Jeżeli zadbałeś już o nowoczesną estetykę portalu, teraz pora zwrócić szczególną uwagę na przestrzeganie dzisiejszych standardów technicznego funkcjonowania witryny. Niewielu przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z tego, jak dużo aspektów może wpłynąć na spieniężenie wizyty na stronie potencjalnego Klienta.

 

Z technicznego punktu widzenia, firmowa strona internetowa powinna być prosta w obsłudze. Nie możesz sobie pozwolić na to, aby Twój potencjalny Klient z miasta Warszawa krążył zagubiony pod drzewie kategorii. Intuicyjne w obsłudze menu stanowi absolutny must have. Co jeszcze? Przede wszystkim mobilna wersja strony, odpowiednie nasycenie oryginalną treścią, kreatywne nagłówki czy nawet grafiki. W ostatnich latach do rangi priorytetu urosła także szybkość działania witryny. Oczekiwanie nawet do kilkudziesięciu sekund na załadowanie wybranych podstron określane jest kardynalnym błędem!”

 

Źródło: afterweb.pl/projektowanie-i-tworzenie-stron-www/warszawa/

 

Projektowanie firmowej strony WWW zgodnie z podanymi w tym artykule zasadami to niezwykle prosta droga do pozyskiwania wielu nowych Klientów. W internecie każda sekunda ma znaczenie. Nie możesz jej zmarnować na przestarzały design czy brak funkcjonalności w obsłudze portalu – tak radzi firma AFTERWEB, posiadająca spektakularne doświadczenie w branży marketingu oraz tworzenia nowoczesnych witryn. Nie tylko na desktopach, ale też na telefonach komórkowych i tabletach. Zwróć uwagę na to, że coraz większą popularnością cieszą się urządzenia mobilne!

 

Reklama
Reklama

Ogłoszenia

ogłoszenia o pracę

Teksty płatne