niedziela, 1 września 2024, 12:19

Wilczy bilet dla tych, którzy porzucają zwierzęta

„Wilczy bilet” to krótki film obrazujący problem porzucania zwierząt przez bezdusznych właścicieli wybierających się na rodzinne wakacje. Ambasadorami akcji zostali, wcielający się w główne role – Piotr Adamczyk oraz Joanna Szczepkowska. W filmie zobaczymy także Paulinę Gałązkę, Olgę Sarzyńską, Marcina Sztabińskiego, utalentowanych dziecięcych aktorów oraz Zorę – psa należącego do Piotra Adamczyka i jego żony, Karoliny Szymczak, która troskliwie opiekowała się Zorą podczas pracy na planie zdjęciowym. Autorem scenariusza jest Rafał Przybył, za reżyserię spotu odpowiada Wawrzyniec Kostrzewski. Producentem jest Rapid Panda Productions.

Pomysłodawcami „Wilczego biletu” są: Beata Krupianik – działaczka społeczna na rzecz zwierząt, prezeska fundacji „Karuna” oraz koalicji „Kastrujemy bezdomność”, Dorota Sumińska – weterynarz, publicystka, propagatorka dobrego traktowania zwierząt oraz Rafał Przybył – burmistrz miasta Wieruszów, społecznik. Film powstał dzięki wsparciu kilkunastu urzędów gmin i miast oraz prywatnych przedsiębiorców.

Nakręciliśmy „Wilczy bilet” żeby pokazać jak dużym problemem jest w Polsce porzucanie zwierząt, szczególnie w okresie wakacyjnym, ale także żeby wskazać konkretne rozwiązanie, które pomoże uratować tysiące porzucanych psów i kotów – czyli obowiązkowe oznaczanie zwierząt czipami oraz obowiązek kastracji zwierząt niehodowlanych, który w perspektywie 3-5 lat spowoduje opustoszenie wypełnionych obecnie schronisk. Polska potrzebuje systemowego rozwiązania problemu porzucanych zwierząt, dlatego Fundacja „Karuna” wraz z Koalicją na rzecz walki z bezdomnością zwierząt prowadzą działania mające na celu zobowiązanie polityków do wprowadzenia ustawy nakazującej czipowanie psów i kotów.

Reklama
Reklama

Ogłoszenia

ogłoszenia o pracę

Teksty płatne