» Numer 37


  »   Archiwalne numery
  »   Ogłoszenia drobne
  »   Reklama
  »   Prenumerata elektroniczna





SONDA CZASU - Usługi telekomunikacyjne

Marek Solarek
Elektronik



   Kiedyś korzystałem z Telekomunikacji, a obecnie korzystam z Netii. Z TP rozstałem się bardzo przykro. Powodem były numery zaczynające się od 0700, które znalazły się na moim bilingu. Niestety doszło nawet do rozprawy sądowej, którą wygrałem. Przedtem nie było żadnych problemów. Pierwszy kontakt z biurem obsługi miałem, kiedy wyszła ta sprawa. Powiem szczerze, że nie byłem zachwycony tamtejszą obsługą. Całą winę próbowali zrzucić na dzieci, na mnie itd. Z usług Telekomunikacji korzystałem ok.10 lat. Ale nie żałuję, że przeniosłem się do Netii. Jestem bardzo zadowolony. Numery zaczynające się od 0700 są zablokowane. Z obsługą nie miałem nigdy do czynienia, bo nie było takiej potrzeby. Na razie nie mogę narzekać, a do Telekomunikacji nie mam zamiaru z powrotem wrócić.

Grażyna Froń
Sprzedawca



   Korzystam z usług Telekomunikacji, a także mam dwa telefony w sieci Idea. Uważam, że jest to bardzo potrzebne szczególnie w dzisiejszych czasach. Nigdy nie miałam żadnych problemów z TP. Jestem z niej zadowolona. Jednak częściej korzystam z telefonów komórkowych. Na rachunki przychodzące z Telekomunikacji nie zwracam szczególnej uwagi, ponieważ nie jestem człowiekiem, który wszystko kontroluje. Z obsługą pracującą w TP nigdy nie miałam jakichś przykrych doświadczeń. Z usług tej firmy korzystam ok. 7 lat i nie mam zamiaru rezygnować. Wszystko jest w porządku.

Lucjan Lisiecki
Emeryt



   Korzystam z TP i sieci Idea. Klientem Telekomunikacji jestem od 12 lat i mogę powiedzieć, że jestem zadowolony z ich usług. Nigdy nie miałem z tą firmą jakichś konfliktów. Rachunki, które otrzymuję, są w porządku. Miałem okazję być kiedyś w biurze obsługi klienta. Obsługa jest super, tylko długo musiałem czekać. Po prostu swoje trzeba było odstać. Być może trafiłem na niewłaściwy moment. Nie mam z TP złych doświadczeń. Wszystko jest na jak najlepszej drodze.

Alina Przybylska
Technik elektroradiologii



   Tak korzystam. Jest to nasza Telekomunikacja. Od początku jestem ich klientką. Nie mam większych problemów. Rachunki, wydruki są tak, jak należy. Wszystko płacę na czas. Z przyjemnością idę załatwiać jakąś sprawę. Obsługa jest bardzo miła i wszystko szybko idzie. Jestem zadowolona z ich usług. Telefonu komórkowego używam bardzo rzadko. Natomiast z usług internetowych świadczonych przez TP nie korzystam, ponieważ nie mam komputera. Ale w przyszłości na pewno się zdecyduję. Nigdy nie zdarzyła mi się jakaś przykra sytuacja. Zawsze było miło.

Edward Kędzia
Nauczyciel



   Od 15 lat korzystam z Telekomunikacji. Raz jestem zadowolony z ich usług, a raz nie. Plusem jest to, że dostęp jest coraz łatwiejszy. Natomiast minus - ma bardzo drogie połączenia teleinformatyczne. Generalnie dostęp do Internetu jest zbyt drogi. Ceny są bardzo wysokie. Kiedyś zdarzyło mi się, że na rachunku było coś nie tak. Wtedy złożyłem reklamację. Dwa razy uznano, a raz nie. Różnie to bywało. Do biura obsługi klienta chodzę sporadycznie. Załatwienie jakiejkolwiek sprawy trwało bardzo długo. Niestety nie mam możliwości wyboru innej firmy, ale gdybym miał, to na pewno bacznie bym się jej przyglądał.

Rozmawiała J. Krzyżanek
Fot. A. Sikora


1994 - 2007 © Borkow